неділя, 16 грудня 2018 р.

ТЕМАТИЧНА РОБОТА Слово. Значення слова. Будова слова

1.Укажи словосполучення, у якому слово солодкий вжите в переносному значенні.
А солодкий мед,
Б солодкі цукерки,
В солодкі слова
2. Познач групу слів із ненаголошеним [и] в корені, що перевіряється наголосом.
А  ж..ття, ст..пи, в..рба
Б  абр..кос, кор..дор, д..ректор
В р..балка, кр..ло, л..сток
3. Познач групу слів із ненаголошеним [е] в корені, що перевіряється наголосом.
А  ап..льсин, р..монт, пш..ниця
Б  с..стра, гр..бок, кр..ло
В  гр..чаний, с..ло, оз..ро,
4.Познач групу слів із префіксами с-
А ..казати, ..фотографувати, ..хопити
Б  .. малювати, ..чистити, ..жувати
В  ..мити, ..шити, ..питати
4.Зміни слова так, щоб відбулося чергування приголосних. Підкресли букви, що позначають змінені  приголосні.
книга   _____________________               Муха  ________________________
5. Утвори від поданих слів спільнокореневі за допомогою префіксів. Префікси познач.
Несу  - ____________________                  Біг - ____________________
6. Утвори від поданих слів спільнокореневі за допомогою суфіксів. Суфікси познач.
сніг - ___________________                Син - _______________________
7.Познач будову слів.
Село         сніговий        подяка            перепис
8. Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і при¬йменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.
Миколка (за)йшов (за)товаришем. Хлопці (від)штовхнулися (від)берега. Човен (на)скочив (на)мілину.Рибаки вже далеко (від)пливли (від)берега.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар