неділя, 14 грудня 2025 р.

Математика на канікулах

РОБОТА №1

І рівень

1.Знайди правильну відповідь.

  8 + 5 = □

а)12        6)13                в) 14

  14 - 6 = □

а)10        6)8                 в) 9

  8 + 6 - 5 = □

а)14        6)9               в)8

2.Добери число, щоб рівність 5 + □ = 9 була пра­вильною.

а)2              6)3             в)4

3.Знайди суму чисел 7 і 4.

а)10           6)13            в)11

4.Від 12 відняти 4 і додати 3:
а)8             6)10                  в) 11

5.17 см = □ дм □ см

а) 1 дм 7 см        6)7 дм 1 см            в) 1 дм 1 см

2 рівень

1.6 + 6 - 3 = □       12-5 + 4 =□

2.Знайди значення виразу 12 - с, якщо с = 3.

3.Ламана складається із трьох відрізків, завдовжки 4 см, 5 см і 6 см. Знайди довжину ламаної.

3 рівень

1.6 збільш на 3 і до знайденого результату додай 5.

2.В одному ящику б кг огірків, а в другому - 13 кг. На скільки кілограмів огірків більше у другому ящику, ніж у першому?

4 рівень

1.На подвір'ї було 3 індики, 5 курей і 4 качки. Скільки всього свійських птахів було на подвір'ї?

2.Муха сіла на край натягнутого шнура і поповзла по ньому, віддалившись від краю на б см, тоді ще на 5 см, а потім повернулась назад ще на 2 см. На якій відстані від краю шнура опинилась муха?

 

 

РОБОТА №2

1 рівень

1.Знайди правильну відповідь. 7 + 6 = □

а) 11               6)12              в) 13

 15 - 6 = □

а)8                6)9                  в) 7

  5 + 6 - 4 = □

а)11                6)10              в) 7

2.Добери число, щоб рівність 6 + □ = 13 була пра­вильною.

а) 5                   6)7              в)4

3.Знайди суму чисел 6 і 6.

а)10                  6)12                в) 13

4.Від 14 відняти 5 і додати 3:

а)9                    6)13            в) 12

5.1 дм 4 см = □ см

а) 14 см             6) 14 дм        в) 5 дм

2 рівень

1.5 + 6 - 4 =                11 - 2 + 6 = □

2.Знайди значення виразу 13 - Ь, якщо Ь = 5.

3.Ламана складається із трьох відрізків завдовжки 2 см, 9 см і 1 см. Знайди довжину ламаної.

3 рівень

1.8 збільш на 3 і від знайденого результату від­німи 4.

2.В одній банці 6 склянок меду, а в другій - 12. На скільки склянок меду менше в першій банці, ніж у другій?

4 рівень

1.У фермера було 6 свиней, 3 корови і двоє коней. Скільки всього свійських тварин було у фермера?

2.Жук сидів на стеблі трави на висоті 13 см над землею. Спочатку він опустився на 1 см, а тоді піднявся на 5 см. На якій висоті над землею опи­нився жук?

 

 

 

                                                       РОБОТА №3

1 рівень

1.Знайди правильну відповідь: З + 8 - 9 = □.

а) 11                       6)3                в) 2

2.14 - (12 - 4) = □

а)8                       6)6                    в) 2

3..Добери таке число, щоб рівність □ - 5 = 4 була правильною:

а) 7                      6)8                     в) 9

4.13 більше від 8 на □

а)3                      6)4                      в) 5

5. 17 см - це 9 см і □ см.

а) 1 дм                 6)8 дм               в) 8 см

2 рівень

1. 16 - 7 + 8 = □      5 + 8 - 9 = □

2.6 + (15-8) = □         16-(16-9) = □

 3. У чотирикутнику всі сторони мають довжину по З см. Знайди його периметр.

3 рівень

1.Розв'яжи приклад 18 - 9 і склади до нього при­клад на додавання.

2.Коли від мотка відрізали 9 м тасьми, у ньому зали­шилось ще 6 м. Скільки метрів тасьми було в мот­ку спочатку?

4 рівень

І . Бригада шахтарів працювала спочатку на глибині 9 м під землею, а потім на глибині 16 м. На скільки метрів опустилась бригада?

2. Склади задачу за коротким записом.

клас -16 дівч.    На ? менше

клас - 7 дівч.

РОБОТА №4

 

1 рівень

1.14 - 8 + 9 = □.

а) 17               6)15                в) 16

2.17 - (14 - 5) = □.

а) 8                6)9                   в) 10

3Добери таке число щоб рівність □ - 4 = 5 була правильною:

а)9             6)8                     в) 10

4.16 більше від 7 на □.

а)7                6)8                    в) 9

5.15 см - це 9 см і □ см.

а)6 см             6)6 дм                    в) 1 см

2рівень

1.    6 + 8 - 9 = □           5 - 9 + 8 = □

     3 + (17 - 8) = □              16 - (16 - 7) = □

2.Знайди периметр трикутника, три сторони якого мають довжини по 4 см.

3рівень

1.Розв'яжи приклад 14 - 8 і склади до нього при­клад на додавання.

2.Коли із стайні вивели 9 коней, у ній залишилось ще 8 коней. Скільки коней було у стайні спочатку?

4рівень

1.Термометр удень показував температуру 7 градусів морозу, а ввечері - 15 градусів морозу. На скільки градусів знизилася температура?

 

 

 

 

2. Скільки чотирикутників на малюнку?

 

 


                                     РОБОТА №5

ВАРІАНТ 1

1 рівень

1.На скільки 3 менше від 12?

а) 7         6)9      в) 6

2.Знайди суму чисел 9 і 6:

 а) 17        6)13        в) 15

3.Зменш число 12 на 5 і отримане збільш на 5:
а)15       6)12     в) 17

4.10 картоплин зварилося у каструлі за 18 хвилин.
За скільки хвилин звариться одна картоплина?
а) 10           6)20        в) 18

5. Знайди «сусідів» числа 15:

а)14… 17       6)13...15       в) 14...16

2 рівень

1.Обчисли.

   13 - 8              5 + 9           8 + 7 - 6       15 -7

   5 + 8 - 4        12 - 5 + 8        6 + 6 - 3       4 +7

2.На прогулянку вийшло 7 дівчаток і 6 хлопчиків. Потім 8 дітей пішли додому. Скільки дітей зали­шилося на прогулянці?

3.У ящику було 14 кг яблук. Зранку продали 5 кг, а ввечері - 3 кг. Скільки кілограмів яблук зали­шилося в ящику ?

3 рівень

1.У двох ящиках разом 50 кг моркви. З кожного ящика взяли по 12 кг моркви. Скільки кілограм моркви залишилося у ящиках?

2.Знайди суму 26 + а, якщо а = 50, а = 4, а = 3, а = 38.

4 рівень

1.Розв'яжи приклади, використавши переставну вла­стивість додавання.

3 + 9 = ...        6 + 8 = ...

2.Змінити умову задачі 3 (2 рівень) так, щоб вона розв'язувалася однією дією.

РОБОТА №6

 

1 рівень

І . На скільки 11 більше від 4?

а) 8            6)7                 в) 9

2.Знайди суму чисел 10 і 4:

а) 12          6)16               в) 14

3.Збільш число 14 на 2 і отримане зменш на 6:
а) 10         6)16               в) 14

4.Чотири буряки зваряться за 20 хвилин. За скільки хвилин звариться один буряк:

а)8хв         6)2хв          в)20хв?

 5.Знайди «сусідів» числа 19

а) 15. ..17       б)18...20       в) 16...18

2 рівень1.Обчисли.

 13-8             4 + 8              3 + 9            16 -8

 5+ 8 - 5        12 - 6 + 7      7 + 7 - 8      8 + 7-9

2.На урок праці принесли 8 аркушів червоного па­перу і 7 жовтого. На виготовлення конвертів вит­ратили 6 аркушів. Скільки аркушів паперу зали­шилося?

3.Накресли трикутник і чотирикутник.

3рівень

1.У двох сувоях 47 м тканини. З кожного відрізали 12 м тканини. Скільки тканини залишилося в обох сувоях?

2.Знайди суму а + 24, якщо а = 30, а = 3, а = 6, а = 57.

4 рівень

1.Розв'яжи приклади, використавши переставну влас­тивість додавання.

          2 + 9 =                 4 + 7 =

2.Зміни умову задачі 2 (2 рівень) так, щоб вона роз­в'язувалася однією дією.

 

 

                                                РОБОТА №7

1 рівень

1.Яке число менше від 15 на З?

а) 12        6)18            в) 10

2.Перший доданок 8, другий 9. Сума чисел:
а)1        6)17       в) 13

3.Знайди різницю чисел 19 і 7:

а) 17      6)19      в) 12

4.Дві дівчинки мали 9 слив. Чи може у однієї з них бути на 8 слив більше, ніж у іншої:

а) так, може      б) ні, не може

2 рівень

1.Обчисли                                     

14 - (7 + 2)       16 - 8 + 3       13 - 9 - 3         

7 + (2 + 5)        7 + 2 + 5      13 - (9 - 3)

2.У магазині було 12 ящиків апельсинів, а лимонів - на 5 ящиків менше. Продали 3 ящики лимонів. Скільки ящиків з лимонами залишилося?

3.Доповни до 13.

   1+ ... = 13      10 + ... = 13       9 + ... = 13

   2+ ... = 13       2 + ... = 13        8 + ... = 13

3 рівень

1.Накресли два відрізки: перший 12 см, другий -3 см. На скільки сантиметрів другий відрізок мен­ший від першого?

2.Знайди різницю 17- а, якщо а = 9

4 рівень

1.Цвях завдовжки 9 см забили в дошку так, що з одного боку він стирчить на 3 см, а з другого - на 2 см. Яка товщина дошки?

2.Постав між числами 5 і 3 такий знак, щоб резуль­тат був менший за ці числа.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар