І рівень
1.Знайди правильну відповідь.
8 + 5 = □
а)12 6)13 в) 14
14 - 6 = □
а)10 6)8
в) 9
8 + 6 - 5 = □
а)14 6)9 в)8
2.Добери число, щоб рівність 5 + □ = 9 була правильною.
а)2 6)3 в)4
3.Знайди суму чисел 7 і 4.
а)10 6)13 в)11
4.Від 12 відняти 4 і додати 3:
а)8 6)10 в) 11
5.17 см = □ дм □ см
а) 1 дм 7 см 6)7 дм 1 см в) 1 дм 1 см
2 рівень
1.6 + 6 - 3 = □ 12-5 + 4 =□
2.Знайди значення виразу 12 - с, якщо с = 3.
3.Ламана складається із трьох
відрізків, завдовжки 4 см, 5 см і 6 см. Знайди
довжину ламаної.
3
рівень
1.6 збільш на 3 і до
знайденого результату додай 5.
2.В одному ящику б кг огірків, а
в другому - 13 кг. На скільки кілограмів огірків
більше у другому ящику, ніж у першому?
4
рівень
1.На подвір'ї було 3 індики, 5 курей і 4 качки. Скільки
всього свійських птахів було на подвір'ї?
2.Муха сіла на край натягнутого
шнура і поповзла по ньому, віддалившись від краю на б см, тоді ще на 5 см, а потім
повернулась назад ще на 2 см. На якій
відстані від краю шнура опинилась муха?
РОБОТА №2
1 рівень
1.Знайди правильну відповідь. 7 +
6 = □
а) 11 6)12
в) 13
15 - 6 = □
а)8 6)9
в) 7
5 + 6 - 4 = □
а)11 6)10
в) 7
2.Добери число, щоб рівність 6 +
□ = 13 була правильною.
а) 5 6)7 в)4
3.Знайди суму чисел 6 і 6.
а)10 6)12
в) 13
4.Від 14 відняти 5 і додати 3:
а)9 6)13 в) 12
5.1 дм 4 см = □ см
а) 14 см 6) 14 дм в) 5 дм
2 рівень
1.5 + 6 - 4 = □ 11 - 2 + 6 = □
2.Знайди значення виразу 13 - Ь,
якщо Ь = 5.
3.Ламана складається із трьох
відрізків завдовжки 2 см, 9 см і 1 см. Знайди довжину ламаної.
3
рівень
1.8 збільш на 3 і від знайденого
результату відніми 4.
2.В одній банці 6 склянок меду, а
в другій - 12. На скільки склянок меду менше в першій банці, ніж у другій?
4
рівень
1.У фермера було 6 свиней, 3
корови і двоє коней. Скільки всього
свійських тварин було у фермера?
2.Жук сидів на стеблі трави на
висоті 13 см над землею. Спочатку він опустився на 1 см, а тоді піднявся на 5 см. На якій висоті над землею опинився жук?
РОБОТА №3
1 рівень
1.Знайди правильну відповідь: З +
8 - 9 = □.
а) 11 6)3
в) 2
2.14 - (12 - 4) = □
а)8 6)6 в) 2
3..Добери таке число, щоб
рівність □ - 5 = 4 була правильною:
а) 7 6)8 в) 9
4.13 більше від 8 на □
а)3 6)4 в) 5
5. 17 см - це 9 см і □ см.
а) 1 дм 6)8 дм в) 8 см
2 рівень
1. 16 - 7 + 8 = □ 5 +
8 - 9 = □
2.6 + (15-8) = □ 16-(16-9) = □
3. У чотирикутнику всі сторони
мають довжину по З см. Знайди його периметр.
3 рівень
1.Розв'яжи приклад 18 - 9 і
склади до нього приклад на додавання.
2.Коли від мотка відрізали 9 м
тасьми, у ньому залишилось ще 6 м. Скільки метрів тасьми було в мотку спочатку?
4 рівень
І . Бригада шахтарів працювала
спочатку на глибині 9 м під землею, а потім на глибині 16 м. На скільки метрів опустилась
бригада?
2. Склади задачу за коротким
записом.
клас - 7 дівч.
РОБОТА №4
1 рівень
1.14 - 8 + 9 = □.
а) 17 6)15 в)
16
2.17 - (14 - 5) = □.
а) 8 6)9 в) 10
3Добери таке
число щоб рівність □ - 4 = 5 була правильною:
а)9 6)8 в) 10
4.16 більше
від 7 на □.
а)7 6)8 в) 9
5.15 см - це 9
см і □ см.
а)6 см
6)6 дм в) 1 см
2рівень
1.
6 + 8 - 9 = □ 5 - 9 + 8 = □
3 + (17 - 8) = □ 16 - (16 - 7) = □
2.Знайди
периметр трикутника, три сторони якого мають довжини по 4 см.
3рівень
1.Розв'яжи приклад 14 - 8 і склади до нього приклад на додавання.
2.Коли із
стайні вивели 9 коней, у ній залишилось ще 8 коней. Скільки коней було у стайні
спочатку?
4рівень
1.Термометр
удень показував температуру 7 градусів морозу, а ввечері - 15 градусів морозу.
На скільки градусів знизилася температура?
|
|
|
|
|
|
2. Скільки чотирикутників на малюнку?
РОБОТА
№5
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.На скільки 3
менше від 12?
а) 7 6)9 в) 6
2.Знайди суму
чисел 9 і 6:
а) 17 6)13 в)
15
3.Зменш число
12 на 5 і отримане збільш на 5:
а)15 6)12 в) 17
4.10 картоплин
зварилося у каструлі за 18 хвилин.
За скільки хвилин звариться одна картоплина?
а) 10 6)20 в) 18
5. Знайди
«сусідів» числа 15:
а)14… 17 6)13...15 в) 14...16
2 рівень
1.Обчисли.
13 - 8 5 + 9 8 + 7 - 6 15 -7
5 + 8 - 4 12 - 5 + 8 6 + 6 - 3 4 +7
2.На
прогулянку вийшло 7 дівчаток і 6 хлопчиків. Потім 8 дітей пішли додому. Скільки
дітей залишилося на прогулянці?
3.У ящику було
14 кг яблук. Зранку продали 5 кг, а ввечері - 3 кг. Скільки кілограмів яблук залишилося в ящику ?
3
рівень
1.У двох
ящиках разом 50 кг моркви. З кожного ящика взяли по 12 кг моркви. Скільки
кілограм моркви залишилося у ящиках?
2.Знайди суму
26 + а, якщо а = 50, а = 4, а = 3, а = 38.
4 рівень
1.Розв'яжи
приклади, використавши переставну властивість додавання.
3 + 9 = ... 6 + 8 = ...
2.Змінити умову
задачі 3 (2 рівень) так, щоб вона розв'язувалася однією дією.
РОБОТА №6
1 рівень
І . На скільки
11 більше від 4?
а) 8 6)7 в) 9
2.Знайди суму
чисел 10 і 4:
а) 12 6)16
в) 14
3.Збільш число
14 на 2 і отримане зменш на 6:
а) 10 6)16 в) 14
4.Чотири
буряки зваряться за 20 хвилин. За скільки хвилин звариться один буряк:
а)8хв 6)2хв в)20хв?
5.Знайди «сусідів» числа 19
а) 15. ..17 б)18...20 в) 16...18
2 рівень1.Обчисли.
13-8 4 + 8 3 + 9 16 -8
5+ 8 - 5
12 - 6 + 7 7 + 7 - 8 8 + 7-9
2.На урок
праці принесли 8 аркушів червоного паперу і 7 жовтого. На виготовлення
конвертів витратили 6 аркушів. Скільки аркушів паперу залишилося?
3.Накресли
трикутник і чотирикутник.
3рівень
1.У двох
сувоях 47 м тканини. З кожного відрізали 12 м тканини. Скільки тканини
залишилося в обох сувоях?
2.Знайди суму
а + 24, якщо а = 30, а = 3, а = 6, а = 57.
4
рівень
1.Розв'яжи
приклади, використавши переставну властивість додавання.
2 + 9 = 4 + 7 =
2.Зміни умову
задачі 2 (2 рівень) так, щоб вона розв'язувалася однією дією.
РОБОТА №7
1 рівень
1.Яке число
менше від 15 на З?
а) 12
6)18 в) 10
2.Перший
доданок 8, другий 9. Сума чисел:
а)1 6)17 в) 13
3.Знайди
різницю чисел 19 і 7:
а) 17 6)19
в) 12
4.Дві дівчинки
мали 9 слив. Чи може у однієї з них бути на 8 слив більше, ніж у іншої:
а) так, може б)
ні, не може
2 рівень
1.Обчисли
14 - (7 +
2) 16 - 8 + 3 13 - 9 - 3
7 + (2 +
5) 7 + 2 + 5 13 - (9 - 3)
2.У магазині
було 12 ящиків апельсинів, а лимонів - на 5 ящиків менше. Продали 3 ящики
лимонів. Скільки ящиків з лимонами залишилося?
3.Доповни до
13.
1+ ... = 13 10 + ... = 13 9 + ... = 13
2+ ... = 13 2 + ... = 13 8 + ... = 13
3
рівень
1.Накресли два
відрізки: перший 12 см, другий -3 см. На скільки сантиметрів другий відрізок
менший від першого?
2.Знайди
різницю 17- а, якщо а = 9
4
рівень
1.Цвях
завдовжки 9 см забили в дошку так, що з одного боку він стирчить на 3 см, а з
другого - на 2 см. Яка товщина дошки?
2.Постав між
числами 5 і 3 такий знак, щоб результат був менший за ці числа.
Немає коментарів:
Дописати коментар