Математика
|
№
|
Тема уроку
|
Учнівські навички
|
Стор. підруч
|
Дата
|
|
|
ІІ семестр
|
48
|
Розв’язування задач вивчених типів. Складання задач за
схемами.
|
- читає і
записує математичні вирази: сума і різниця; - обчислює
значення виразів на 1 – 2 дії; -встановлює
відношення рівності й нерівності між числами й
числовими виразами; -розуміє
сутність арифметичних дій додавання і віднімання; -прогнозує
результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання
одноцифрових чисел у межах 10; -використовує
у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і
віднімання; -коментує
виконання обчислень; -користується
в обчисленнях переставним законом додавання; -встановлює
взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час
обчислень;
|
С.106
|
|
49
|
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання
|
С.107
|
|
50
|
Читання прикладів різними способами. Задачі
|
С.110
|
|
51
|
Числовий вираз та його значення. Числові вирази на дві
дії.
|
c.111-113
|
|
52
|
Порівняння числа та значення числового виразу.
|
c.113-114
|
|
53
|
Порівняння числа та значення числового виразу,
складеного за малюнком.
|
c.115-116
|
|
54
|
Порівняння двох числових виразів.
|
c.117-118
|
|
55
|
Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні
числові рівності та нерівності.
|
c. 118-121
|
|
56
|
Складання, запис і читання числових нерівностей.
|
c. 121-122
|
|
57
|
Назви компонентів та результату дії додавання.
Переставний закон додавання.
|
c.122-124
|
|
58
|
Залежність суми від зміни одного доданка при сталому
другому.
|
c.124
|
|
59
|
Назви компонентів та результати дії віднімання.
|
c.125-126
|
|
60
|
Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому
від`ємнику.
|
|
|
61
|
Закріплення вивченого. Розв`язування задач.
|
c.127-128
|
|
62
|
Закріплення вивченого. Розв`язування задач.
|
c.129-130
|
|
63
|
Закріплення вивченого. Розв`язування задач.
|
c.130-131
|
|
|
Просторові
відношення. Геометричні фігури
|
64
|
Геометрична фігура – круг. Предмети, круглі за формою.
|
-
орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично
розміщення, напрямок і рух об’єктів; - розпізнає
геометричні фігури за істотними ознаками; -
співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур;
- моделює геометричні фігури; - вимірює довжину
відрізка; - креслить
відрізки заданої довжини
|
c.132-133
|
|
65
|
Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу.
Зображення кутів на папері.
|
c.134-135
|
|
66
|
Многокутники: трикутник, чотирикутник, п`ятикутник,
шестикутник. Моделювання многокутників із підручного матеріалу.
|
c.136-138
|
|
67
|
Форми многокутників. Класифікація фігур за певники
ознаками.
|
c.138-139
|
|
68
|
Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус.
|
c.140-141
|
|
69
|
Закріплення вивченого.
|
c.142-143
|
|
Величини.
|
70
|
Вимірювання довжини предметів іншими предметами.
|
-використовує
короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм); - додає і
віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях
величини; -
користується інструментами й допоміжними засобами для
вимірювання величин;
|
c.144-146
|
|
71
|
Вимірювання довжини предметів умовними одиницями.
|
с.146-148
|
|
72
|
Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин
відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова
відрізків заданої довжини.
|
С.148-150
|
|
73
|
Розв`язування задач,
які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел,
виражених у сантиметрах.
|
С.150-151
|
|
74
|
Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння
довжин відрізків. Розв`язування задач.
|
c.152-153
|
|
75
|
Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння
іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв`язування задач, що містять одиниці довжини.
|
c.153-154
|
|
76
|
Порівняння іменованого числа.
|
c.155-156
|
|
Нумерація
чисел у межах сотні
|
77
|
Лічильна одиниця – десяток. Лічба десятками. Круглі
числа.
|
-відтворює
послідовність чисел у межах сотні; - читає і
записує числа, утворює
числа різними способами; -визначає
десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; -порівнює
числа різними способами; - виконує
додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - визначає
невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;
|
c.156-159
|
|
78
|
Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання та
віднімання розрядних чисел.
|
с.160-161
|
|
79
|
Додавання та віднімання розрядних чисел – десятків.
|
c.162-163
|
|
80
|
Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Читання й
запис чисел від 11 до 20.
|
c.163-166
|
|
81
|
Утворення чисел 11 – 20. Додавання одноцифрових чисел
до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або
одиниць у межах 20.
|
c.166-168
|
|
82
|
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа
другого десятка. Парні й непарні числа другого десятка.
|
c.168-170
|
|
83
|
Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового
числа.
|
с.170-172
|
|
84
|
Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13 – 2.
Розв`язування задач.
|
с.173-174
|
|
85
|
Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і
значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів.
|
с.174-175
|
|
86
|
Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження
невідомого доданка.
|
c.175-176
|
|
87
|
Розв`язування задач на знаходження невідомого доданка.
Обчислення виразів із невідомим доданком.
|
с.177-178
|
|
88
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на
знаходження невідомого зменшуваного.
|
c.179-180
|
|
89
|
Знаходження невідомого від`ємника. Задача на
знаходження невідомого від`ємника.
|
c.181-182
|
|
90
|
Творча робота над задачею.
|
|
|
91
|
Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1
до 100. Порівняння чисел у межах 100.
|
c.183-185
|
|
92
|
Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі.
Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків
та кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями.
|
c.185-186
|
|
93
|
Віднімання розрядного числа. Розв`язування задач.
|
c.187-188
|
|
94
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового.
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.
|
c.188-189
|
|
95
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового.
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.
|
c.188-189
|
|
96
|
Додавання круглого числа до двоцифрового.
|
c.189-190
|
|
97
|
Додавання двоцифрових чисел.
|
c.191
|
|
98
|
Віднімання круглого числа від двоцифрового.
|
c.192
|
|
99
|
Віднімання двоцифрових чисел.
|
|
c.193
|
|
Величини
|
100
|
Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра.
Співвідношення метр – дециметр, метр – сантиметр. Порівняння іменованих
чисел, виражених і одиницях довжини.
|
-вимірює і
порівнює величини: довжину, масу, місткість; -
використовує короткі позначення величин (метр – м); маси (кілограм – кг);
місткості (літр – л); часу (година – год, доба, тиждень); -додає і
віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях
величини; -користується
інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; -
користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження
подій у своєму житті, спостережень
у природі тощо; - оперує
грошима в уявному (ігровому) процесі купівліпродажу, використовує їх короткі
позначення (гривня – грн, копійка – к.)
|
c.193-195
|
|
101
|
Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за
годинником. Позначення стрілками часу на годиннику.
|
c.195-196
|
|
102
|
Поняття «минула 1 година». Порівняння, додавання та віднімання
іменованих чисел, що виражені в годинах. Задачі на визначення закінчення,
початку і тривалості події.
|
С.197-199
|
|
103
|
Розв`язування задач на визначення початку, тривалості
та закінчення події.
|
С.200-201
|
|
104
|
Закріплення виченого в розділі «Час».
|
c.201-204
|
|
105
|
Маса. Поняття рівноваги та нерівноваги. Задачі на
встановлення за малюнками «що важче?», «що легше?». Прилади для зважування.
|
С.204-207
|
|
106
|
Одиниця вимірювання маси – кілограм. Зважування
предметів. Запис результатів вимірювання маси.
|
c.207-209
|
|
107
|
Задачі на порівняння і вимірювання маси предметів.
|
c.210-212
|
|
108
|
Розв`язування задач різних типів з одиницями маси.
Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах.
|
c.212-213
|
|
109
|
Закріплення вмінь Розв`язувати задачі з одиницями маси.
|
c.214-215
|
|
110
|
Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр.
Порівняння об`єктів за місткістю.
Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел,виражених у літрах.
|
c.216-217
|
|
111
|
Вимірювання місткості ємності за допомогою літрової
мірки. Запис результатів вимірювання місткості ємності. Розв`язування задач
на місткість.
|
c.218-220
|
|
112
|
Гроші. Паперові гроші і монети. Співвідношення між
гривнею і копійками. Поняття «дорожчий - дешевший», «найдорожчий -
найдешевший». Підбір копійок та гривень на задану суму.
|
c.220-222
|
|
113
|
Розв`язування задач на знаходження вартості покупок.
Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості.
|
|
|
114
|
Задачі про вартість на знаходження невідомого доданка.
|
|
|
115
|
Порівняння вартостей. Розв`язуваннязадач на різницеве
порівняння грошей.
|
|
|
116
|
Формування поняття решти (здачі). Розв`язування задач
на знаходження решти (здачі).
|
|
|
117
|
Знаходження невідомого зменшуваного та невідомого
від`ємника в задачах про вартість.
|
|
|
118
|
Закріплення вмінь розв`язувати різні типи задач з
одиницями вартості. Формування уявлень «вистачить грошей», «не вистачить
грошей».
|
|
|
119
|
Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм.
|
|
|
|
120
|
Діаграми Венна. Істинні та хибні висловлювання.
|
|
|
|
121
|
Закріплення вміння розв`язувати задачі вичених видів.
|
|
|
|
122
|
Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати
задачі вивчених видів.
|
|
|
|
123
|
Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати
задачі вивчених видів.
|
|
|
|
124
|
Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати
задачі вивчених видів.
|
|
|
|
125
|
Повторення вивченого за рік.
|
|
|
|
126
|
Повторення вивченого за рік. Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар