неділя, 12 січня 2025 р.

Календарне планування 1 клас Математика за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк

 

Математика

Тема уроку

Учнівські навички

Стор.
підруч

Дата

 

 

ІІ семестр

48

Розв’язування задач вивчених типів. Складання задач за схемами.

- читає і записує математичні вирази: сума і різниця;
- обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;
-встановлює відношення рівності й нерівності між
числами й числовими виразами;
-розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;
-прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
-використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання;
-коментує виконання обчислень;
-користується в обчисленнях переставним законом додавання;
-встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень;

С.106

 

49

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання

С.107

 

50

Читання прикладів різними способами. Задачі

С.110

 

51

Числовий вираз та його значення. Числові вирази на дві дії.

c.111-113

 

52

Порівняння числа та значення числового виразу.

c.113-114

 

53

Порівняння числа та значення числового виразу, складеного за малюнком.

c.115-116

 

54

Порівняння двох числових виразів.

c.117-118

 

55

Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності.

c. 118-121

 

56

Складання, запис і читання числових нерівностей.

c. 121-122

 

57

Назви компонентів та результату дії додавання. Переставний закон додавання.

c.122-124

 

58

Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому.

c.124

 

59

Назви компонентів та результати дії віднімання.

c.125-126

 

60

Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від`ємнику.

 

 

61

Закріплення вивченого. Розв`язування задач.

c.127-128

 

62

Закріплення вивченого. Розв`язування задач.

c.129-130

 

63

Закріплення вивченого. Розв`язування задач.

c.130-131

 

 

Просторові відношення. Геометричні фігури

64

Геометрична фігура – круг. Предмети, круглі за формою.

- орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів;
- розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;
- співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; - моделює геометричні фігури;
- вимірює довжину відрізка;
- креслить відрізки заданої довжини

c.132-133

 

65

Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу. Зображення кутів на папері.

c.134-135

 

66

Многокутники: трикутник, чотирикутник, п`ятикутник, шестикутник. Моделювання многокутників із підручного матеріалу.

c.136-138

 

67

Форми многокутників. Класифікація фігур за певники ознаками.

c.138-139

 

68

Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус.

c.140-141

 

69

Закріплення вивченого.

c.142-143

 

Величини.

70

Вимірювання довжини предметів іншими предметами.

-використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм);
- додає і віднімає іменовані числа, подані в одних
одиницях величини;
- користується інструментами й допоміжними засобами
для вимірювання величин;

c.144-146

 

71

Вимірювання довжини предметів умовними одиницями.

с.146-148

 

72

Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.

С.148-150

 

73

Розв`язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах.

С.150-151

 

74

Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв`язування задач.

c.152-153

 

75

Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв`язування задач, що містять одиниці довжини.

c.153-154

 

76

Порівняння іменованого числа.

c.155-156

 

Нумерація чисел у межах сотні

77

Лічильна одиниця – десяток. Лічба десятками. Круглі числа.

-відтворює послідовність чисел у межах сотні;
- читає і записує числа,
утворює числа різними способами;
-визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового
числа;
-порівнює числа різними способами;
- виконує додавання та віднімання на основі нумерації
чисел;
- визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;
 

c.156-159

 

78

Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання та віднімання розрядних чисел.

с.160-161

 

79

Додавання та віднімання розрядних чисел – десятків.

c.162-163

 

80

Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Читання й запис чисел від 11 до 20.

c.163-166

 

81

Утворення чисел 11 – 20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10.
Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць у межах 20.

c.166-168

 

82

Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні й непарні числа другого десятка.

c.168-170

 

83

Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа.

с.170-172

 

84

Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13 – 2. Розв`язування задач.

с.173-174

 

85

Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів.

с.174-175

 

86

Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка.

c.175-176

 

87

Розв`язування задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів із невідомим доданком.

с.177-178

 

88

Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

c.179-180

 

89

Знаходження невідомого від`ємника. Задача на знаходження невідомого від`ємника.

c.181-182

 

90

Творча робота над задачею.

 

 

91

Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100.

c.183-185

 

92

Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями.

c.185-186

 

93

Віднімання розрядного числа. Розв`язування задач.

c.187-188

 

94

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.

c.188-189

 

95

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.

c.188-189

 

96

Додавання круглого числа до двоцифрового.

c.189-190

 

97

Додавання двоцифрових чисел.

c.191
 

 

98

Віднімання круглого числа від двоцифрового.

c.192
 

 

99

Віднімання двоцифрових чисел.

 

c.193
 

 

Величини

100

Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення метр – дециметр, метр – сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених і одиницях довжини.

-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість;
- використовує короткі позначення величин (метр – м); маси (кілограм – кг); місткості (літр – л); часу (година – год, доба, тиждень);
-додає і віднімає іменовані числа, подані в одних
одиницях величини;
-користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;
- користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті,
спостережень у природі тощо;
- оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівліпродажу, використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.)

c.193-195
 

 

101

Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику.

c.195-196

 

102

Поняття «минула 1 година». Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, що виражені в годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події.

С.197-199

 

103

Розв`язування задач на визначення початку, тривалості та закінчення події.

С.200-201

 

104

Закріплення виченого в розділі «Час».

c.201-204

 

105

Маса. Поняття рівноваги та нерівноваги. Задачі на встановлення за малюнками «що важче?», «що легше?». Прилади для зважування.

С.204-207

 

106

Одиниця вимірювання маси – кілограм. Зважування предметів. Запис результатів вимірювання маси.

c.207-209

 

107

Задачі на порівняння і вимірювання маси предметів.

c.210-212

 

108

Розв`язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах.

c.212-213

 

109

Закріплення вмінь Розв`язувати задачі з одиницями маси.

c.214-215

 

110

Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння об`єктів за місткістю. Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел,виражених у літрах.  

c.216-217

 

111

Вимірювання місткості ємності за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості ємності. Розв`язування задач на місткість.

c.218-220

 

112

Гроші. Паперові гроші і монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий - дешевший», «найдорожчий - найдешевший». Підбір копійок та гривень на задану суму.

c.220-222

 

113

Розв`язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості.

 

 

114

Задачі про вартість на знаходження невідомого доданка.

 

 

115

Порівняння вартостей. Розв`язуваннязадач на різницеве порівняння грошей.

 

 

116

Формування поняття решти (здачі). Розв`язування задач на знаходження решти (здачі).

 

 

117

Знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від`ємника в задачах про вартість.

 

 

118

Закріплення вмінь розв`язувати різні типи задач з одиницями вартості. Формування уявлень «вистачить грошей», «не вистачить грошей».

 

 

119

Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм.

 

 

 

120

Діаграми Венна. Істинні та хибні висловлювання.

 

 

 

121

Закріплення вміння розв`язувати задачі вичених видів.

 

 

 

122

Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів.

 

 

 

123

Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів.

 

 

 

124

Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів.

 

 

 

125

Повторення вивченого за рік.

 

 

 

126

Повторення вивченого за рік. Підсумковий урок.

 

 

 

 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар