2 клас. Діагностувальна робота з математики №1 Варіант №1
Прізвище та ім’я___________________________ Дата_______________
1.
Виконай завдання в таблиці
Прочитай |
Запиши число цифрами |
Двадцять |
|
Шість одиниць |
|
Дев’яносто сім |
|
Три десятки п’ять одиниць |
|
Сім десятків |
|
Чотирнадцять |
|
Будь яке кругле
число |
|
2.
Поміркуй та впиши в кружечку відповідний знак: <, >, =.
56 O 65 10 O 0 13+6 O 5 + 14
71
O 17 10 O 100 45 O 45 – 5
3.
Обведи числа, які містять у розряді десятків цифру 7:
74, 47, 17, 77, 67, 75, 37,
67, 70
4.
Накресли перший відрізок довжиною 6 см, другий на 2 см
довший за перший відрізок. Підпиши відрізки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
Прочитай та розв’яжи задачу
Оленка купила 35
зошитів, а Богдан- на 14 зошитів менше. Скільки зошитів купив Богдан ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результат діагностичної роботи |
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потреба уваги та допомоги |
|
Самоаналіз |
|
|
|
|
2 клас. Діагностична робота з математики №1 Варіант №2
Прізвище та ім’я___________________________ Дата_______________
1.
Виконай завдання в таблиці
Прочитай |
Запиши число цифрами |
Тридцять |
|
П’ять одиниць |
|
Вісімдесят шість |
|
Два десятки шість одиниць |
|
Вісім десятків |
|
Вісімнадцять |
|
Будь яке кругле
число |
|
2.
Поміркуй та впиши в кружечку відповідний знак: <, >, =.
46 O 64 30 O 0 14+3 O 12 + 4
81 O 18 20 O 100 65 O 65 – 5
3.
Обведи числа, які містять у розряді десятків цифру 8:
84, 48,
18, 88,
68, 85, 38, 68,
80
4.
Накресли перший відрізок довжиною 8 см, другий на 2 см
довший за перший відрізок. Підпиши відрізки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
Прочитай та розв’яжи задачу
Іринка купила 45
зошитів, а Богдан- на 24 зошити менше. Скільки зошитів купив Богдан ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результат діагностичної роботи |
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потреба уваги та допомоги |
|
Самоаналіз |
|
|
|
|
ВАРІАНТ №1
Прізвище та ім’я___________________________ Дата_______________
1.
Виконай завдання в таблиці
Прочитай |
Запиши число цифрами |
Шістдесят |
|
Вісім одиниць |
|
Дев’яносто вісім |
|
Чотири десятки
вісім одиниць |
|
Дев’ять десятків |
|
Дев’ятнадцять |
|
Будь яке кругле
число |
|
2.
Поміркуй та впиши в кружечку відповідний знак: <, >, =.
69 O 68 40 O 30 12+6 O 15 + 3
91 O 19 90 O 100 43 O 45 – 2
3.
Обведи числа, які містять у розряді десятків цифру 5:
54, 45,
15, 55, 65,
45, 35, 65,
50
4.
Накресли перший відрізок довжиною 5 см, другий на 3 см
довший за перший відрізок. Підпиши відрізки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
Прочитай та розв’яжи задачу
Оленка купила 29
цукерок, а Іринка - на 18 цукерок менше.
Скільки цукерок купила Іринка ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВАРІАНТ №2
Прізвище та ім’я___________________________ Дата_______________
1.
Виконай завдання в таблиці
Прочитай |
Запиши число цифрами |
Дев’яносто |
|
Чотири одиниці |
|
Сімдесят п’ять |
|
Три десятки
вісім одиниць |
|
Шість десятків |
|
Одинадцять |
|
Будь яке кругле
число |
|
2.
Поміркуй та впиши в кружечку відповідний знак: <, >, =.
96 O 95 30 O 40 11+7 O 15 +2
31 O 13 60 O 100 85 O 95 – 5
3.
Обведи числа, які містять у розряді десятків цифру 9:
94, 49,
19, 99, 69,
95, 39, 69,
90
4.
Накресли перший відрізок довжиною 4 см, другий на 2 см
довший за перший відрізок. Підпиши відрізки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
Прочитай та розв’яжи задачу
Оленка
посадила 37 кущів смородини, а Богдан-
на 15 кущів менше. Скільки кущів посадив Богдан ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар