1. Ягоди
Засипало всю землю сніжком. Важко зайцю знайти їжу. А на горобині висіли соковиті ягоди. Покликав зайка вітер. Вітер став сильно качати горобину. Великі ягоди впали на сніг. Зайка радий. Ситий пухнастий звірок.
2.Човник
Прийшла тепла весна. Потекла вода. Діти взяли дощечки і зробили човник. Човен плив по воді. Діти бігли за нею і весело кричали. Вони не дивилися під ноги. Діти потрапили в калюжу.
3.Ранок
Ось і ранок. За вікном півень прокричав. Настає новий день. Лісові галявини потопають у квітах. Голосно гудуть жуки. Пролітають птиці, звірята пробігають. Влітку лісова галявина - найвеселіше місце. Гарні літні дні!
4.Лисиця
Поїхав дід на річку за рибою. Наловив він рибки повний віз. Їде дід додому. На дорозі лежить лисичка, як мертва. Старий узяв лисицю і поклав її на сани
5.Березень
Настав березень. З даху падає часта крапель. Біля ганку осіли замети. Швидко біжить струмок. У лісі царює зима. Кущі і старі пні засипані снігом. Ось здригнулася гілка ялини. На землю впав кому снігу. Ліс чекає теплих ясних днів.
6.Дятел
Бачу, на одному з дерев дятел прилаштувався. Який він ошатний! Головка і спинка чорні. На потилиці яскраво-червоні плями. На чорних крильцях білі цятки і смужки. Весь строкатий, тому його строкатим дятлом і прозвали. Ну і красень!
7.Весна
Настав квітень. Снігу вже немає. Яскраво світить сонечко весь день. Біля ганку дзвінко дзвенять струмочки. Альоша і Міша пускають паперові кораблики. Вони швидко мчать по каламутній воді. Хлопчики люблять грати. Скоро вони будуть ходити в школу
8. Собака Рябка
Ми жили на березі річки. У нас була нова човен. Я часто бігав на річку ловити рибу. У будинку стояла будка. Там жила наша собака Рябка. Ми любили її. Перша рибка була для Рябки. Собачка добре вартувала будинок. Вона була хорошим другом.
9.Васька
У Люби живе кіт Васька. Він весь білий. На лапах темні плями. Хвіст пухнастий. Влітку Ваську взяли на дачу. Він любить спати на вікні. Там тепло.
10.На річці
Петя і Сергій йдуть до річки. На річці гуси. Гусь пливе до містка. Сергій кинув у воду корм. Тепер все гуси пливуть до містка.
11.Оси
Був теплий день. Катя і Юра йдуть в гай. Кругом тиша. Ось великий пень. А там оси. Вони гули. Діти втекли додому.
граматичні завдання
1. Підкреслити букви голосних звуків однією рисою, а букви приголосних - двома:
1-й варіант - в слові день;
2-й варіант - в слові пень.
2. Розділити слова на склади і поставити знак наголосу над словами:
1-й варіант - 2-го пропозиції;
2-й варіант - 7-го пропозиції.
3. Визначити букви м`яких звуків в 1-м пропозиції (для обох варіантів).
12.Хитрий кіт
По небу пливе хмара. Полив дощик. Біля ганку великі калюжі. Кіт Васька стрибнув на камінь. Він став пити воду з калюжі. Лапки у кота сухі. Хитрий котик.
граматичні завдання
1. Підкреслити букви голосних звуків однією рисою, а букви приголосних - двома:
1-й варіант - в слові Васька;
2-й варіант - в слові камінь.
2. Розділити слова на склади і поставити знак наголосу над словами:
1-й варіант - 3-го пропозиції;
2-й варіант - 6-го пропозиції.
3. Визначити букви м`яких звуків в останньому реченні (для обох варіантів).
13.Весна.
Весна. Дзвінко заспівали птахи. Юра і Коля гуляють в парку. Пес Полкан лякає ворон. Хлопчики сіли на лавку. У траві зашурхотів їжачок. Він прокинувся.
Завдання.
1. У другому реченні підкресліть граматичну основу.
2. У словах другого речення поставте наголос, розділіть ці слова на склади для переносу.
14.Риболовля.
Ранок. Ми йдемо на риболовлю. Ось річка Волга. Хлопці стали вудити рибу. Ваня зловив щуку і ляща. Гліб зловив двох окунців. Хороша буде вуха!
(25 слів)
Граматичне завдання.
1. Підкреслити головні члени речення в 5 пропозиції.
2. Підкреслити голосні в 4 пропозиції.
3. Підкреслити в 6 пропозиції літери, які позначають м`які приголосні звуки.
15.На річці.
Ось і настали теплі деньки. Хлопці по стежці йдуть до річки. Там шумно і весело. Малюки грають в піску. Вони будують великий будинок. (23)
граматичні завдання
1. Записати цифрою, скільки складів у словах: пес, норка, їжачки.
2. У словах в е з е л о, р е б я т а підкреслити м`які приголосні.
3. Записати цифрами, скільки букв і звуків у слові д е н ь к и.
4. * Підібрати слова, протилежні за змістом: високий - ......
вузький - ... ..
далеко- ...
16.В лісі.
Хлопчики Юра і Ваня йдуть в ліс. Поруч біжить пес БІМКО. За гілках скачуть руді білки. Під ялинкою норка. Там сховалися сірі їжачки. (25)
граматичні завдання
1. Записати цифрою, скільки складів у словах: пес, норка, їжачки.
2. У словах білки, сховалися підкреслити м`які приголосні.
3. Записати цифрою, скільки букв і звуків у слові хлопчики.
4. Підібрати слова, протилежні за змістом:
високий - .... далекий - .... вузький - .... добрий - ....
Немає коментарів:
Дописати коментар