понеділок, 21 вересня 2020 р.

Планування

 

25.

 

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Інтонаційне читання речень. Складання речень за малюнками.

Учень / учениця:

- має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 30-31

26.

 

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

Зошит, с. 16

27.

 

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Інтонаційне читання речень. Складання речень за малюнками.

Учень / учениця:

- має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 30-31

28.

 

Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Зошит, с. 17

29.

 

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Інтонаційне читання речень. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

- має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 32-33

30.

 

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, речення. Складання речення за малюнком.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Зошит, с. 18

31.

 

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Інтонаційне читання речень. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 32-33

32.

 

Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Написання речення.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

Зошит, с. 19

33.

 

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Інтонаційне читання речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 34

34.

 

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

- складає речення за малюнком

Зошит, с. 20

35.

 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Читання буквосполучень. Складання розповіді за малюнком. Складова будова слів.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 35

36.

 

Розвиток зв’язного мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

 

37.

 

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Звуковий аналіз слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

Зошит, с. 21

38.

 

Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 36-37

39.

 

Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. Порівняння друкованих і писаних букв.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

Зошит, с. 22

40.

 

Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 36-37

41.

 

Письмо великої букви И. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

Зошит, с. 23

42.

 

Звуки [м], [м´], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Утворення слів.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- читає прямі та обернені склади, слова складами;

Буквар, с. 38

43.

 

Робота з дитячою книжкою.

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Учень / учениця:

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

44.

 

Письмо малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення. Розфарбовування малюнка.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- розрізнює друковане і рукописне письмо;

Зошит, с. 24

45.

 

Закріплення звукового значення букви «ем». Читання і доповнення речень. Складання розповіді за малюнком.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

Буквар, с. 39

46.

 

Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення. Розфарбовування малюнка.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Зошит, с. 25

47.

 

Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- читає прямі і обернені склади, слова по складах;

Буквар, с. 40

48.

 

Письмо малої букви і та великої букви І. Написання буквосполучень, складів, речень. Виділення вивчених букв у словах.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

списує склади, слова з рукописного тексту;

Зошит, с. 26

49.

 

Закріплення звукового значення букви «і». Співвіднесення звукових схем і слів. Складання розповіді за серією малюнків.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

Буквар, с. 41

50.

 

Розвиток зв’язного мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

 

51.

 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Працюємо з медіа. Складання речень за поданою графічною схемою.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Зошит, с. 27

52.

 

Звуки [н], [н´], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання прямих і обернених складів.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);

- ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації

Буквар, с. 42

53.

 

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Звуковий аналіз слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)

Зошит, с. 28

54.

 

Закріплення звукових значень букви «ен», умінь читати склади й слова з нею. Ребус.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- читає слова складами;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

Буквар, с. 43

55.

 

Письмо великої букви Н. Написання складів, буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- розрізнює друковане і рукописне письмо;

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

- списує склади, слова з рукописного і друкованого тексту

Зошит, с. 29

56.

 

Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини

Буквар, с. 44

57.

 

Робота з дитячою книжкою. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Учень / учениця:

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

58.

 

Письмо малої букви л. Написання складів та слів із буквою л. Звуковий аналіз слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

- поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

Зошит, с. 30

59.

 

Закріплення звукових значень букви «ел». Утворення слів. Читання та доповнення речень. Складання розповіді за малюнком.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- складає речення за малюнком

Буквар, с. 45

60.

 

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л, речення. Написання імен з великої букви. Складання слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

Зошит, с. 31

61.

 

Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв. Складання розповіді за малюнком.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком);

Буквар, с. 46

62.

 

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Складання і записування слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Зошит, с. 32

63.

 

Закріплення звукового значення букви «ве». Читання та утворення слів. Складання речень за малюнком.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- складає речення за малюнком

Буквар, с. 47

64.

 

Розвиток зв’язного мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

 

65.

 

Письмо великої букви В. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання речень за малюнками і графічними схемами.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- складає речення за малюнками та поданими графічними схемами

Зошит, с. 33

66.

 

Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів, слів. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частин

Буквар, с. 48

67.

 

Письмо малої букви с. Написання буквосполучень та слів із буквою с. Доповнення і записування слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

Зошит, с. 34

68.

 

Закріплення звукових значень букви «ес». Читання і утворення слів. Опрацювання тексту «Ліс».

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- читає слова складами;

Буквар, с. 49

69.

 

Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Доповнення і записування речень.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;

Зошит, с. 35

70.

 

Звуки [к], [к´], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- читає слова складами;

- ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння

Буквар, с. 50

71.

 

Робота з дитячою книжкою. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Учень / учениця:

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

72.

 

Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

Зошит, с. 36

73.

 

Закріплення звукового значення букви «ка». Читання слів, речень. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- читає слова складами;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Буквар, с. 51

74.

 

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, слів. Доповнення слів. Складання і записування слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

Зошит, с. 37

75.

 

Закріплення вивчених букв. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Котик і Півник». Переказування казки «Кривенька качечка» за серією малюнків.

Учень / учениця:

- сприймає на слух і розповідає найвідоміші українські народні казки;

- використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;

- висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

- обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

Буквар, с. 52-53

76.

 

 Написання буквосполучень, слів та речень. Доповнення слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

тексту; перевіряє написане

77.

 

Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення. Скоромовка. Складання речень за малюнками.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- читає слова складами;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування

Буквар, с. 54-55

78

 

Розвиток зв’язного мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом..

Учень / учениця:

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

 

79.

 

Письмо малої букви р. Написання буквосполучень, слів із буквою р. Написання речень..

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

Зошит, с. 38

80.

 

Закріплення звукових значень букви «ер». Опрацювання вірша Л. Біленької «Ранок». Словниково-логічні вправи. Загадки.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Буквар, с. 56-57

81.

 

Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, слів та речень. Доповнення слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 39

82.

 

Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації

Буквар, с. 58

83.

 

Письмо малої букви п. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

Зошит, c. 40

84.

 

Закріплення звукового значення букви «пе». Словниково-логічні вправи. Читання речень. Скоромовка.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- читає слова складами

Буквар, с. 59

85.

 

Робота з дитячою книжкою.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Учень / учениця:

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

86.

 

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, c. 41

87.

 

Звуки [т], [т´], позначення їх буквою «те». Читання прямих і обернених складів, слів, речень.

Учень / учениця аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- читає слова складами;

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції)

Буквар, с. 60

88.

 

Письмо малої букви т. Письмо буквосполучень, слів із буквою т. Складання, доповнення і записування слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

Зошит, с. 42

89.

 

Закріплення звукових значень букви «те». Складання слів. Словниково-логічні вправи. Ребуси.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування

Буквар, с. 61

90.

 

Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розрізняє друковане і рукописне письмо;

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

- будує зв’язне висловлювання за малюнком та опорними словами

 

91.

 

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- читає слова складами;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- поповнює власний словниковий запас

Буквар, с. 62

92.

 

Розвиток зв’язного мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

Учень / учениця:

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

 

93.

 

Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Утворення і записування слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Зошит, с. 44

94.

 

Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, речень. Словниково-логічні вправи. Ребус.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- читає слова складами;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Буквар, с. 63

95.

 

Письмо великої букви Е. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розрізняє друковане і рукописне письмо;

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 45

96.

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Прислів’я.

Учень / учениця:

- сприймає на слух і розповідає найвідоміші казки;

- використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;

- висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

- обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

Буквар, с. 64-65

97.

 

Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Утворення і записування слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Зошит, с. 44

98.

 

Звуки [д], [д´], позначення їх буквою «де». Утворення і читання слів. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Буквар, с. 66

99.

 

Робота з дитячою книжкою. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Учень / учениця:

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

100.

 

Письмо малої букви д. Написання складів і слів із буквою д. Складання і записування слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

Зошит, с. 46

101.

 

Закріплення звукових значень букви «де». Опрацювання тексту «Сад». Скоромовка.

Учень / учениця:

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

Буквар, с. 67

102.

 

Письмо великої букви Д, буквосполучень та слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розрізняє друковане і рукописне письмо;

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 47

103.

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Складання розповіді за серією малюнків.

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

Буквар, с. 68-69

104.

 

Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Утворення і читання слів. Складання тексту за малюнком і опорними словами. Скоромовка.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Буквар, с. 70

105.

 

Письмо малої букви з. Написання буквосполучень та слів із буквою з. Звуковий аналіз слів. Доповнення слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

Зошит, с. 48

106.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

 

107.

 

Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «У зоопарку».

Учень / учениця:

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

Буквар, с. 71

108.

 

Письмо великої букви З. Написання буквосполучень, слів та речень із буквою З. Списування скоромовки, поданої друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розрізняє друковане і рукописне письмо;

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 49

109.

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Складання розповіді за серією малюнків.

Учень / учениця:

- сприймає на слух і розповідає найвідоміші українські народні казки;

- використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;

- висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо)

Б, с. 72-73

110.

 

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повт. правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

111.

 

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речення. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Буквар, с. 74

112.

 

Письмо букви ь окремо та в поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)

Зошит, с. 50

113.

 

Закріплення букви «знак м’якшення». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.

Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

Буквар, с. 75

114.

 

Закріплення уміння писати ь у поєднанні з вивченими буквами. Словниково-логічні вправи. Написання речень.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- списує речення з рукописного тексту

Зошит, с. 51

115.

 

Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні

Буквар, с. 76-77

116.

 

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. [1]

Учень / учениця:

- розрізняє друковане і рукописне письмо;

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

- виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 

117.

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

118.

 

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв.

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розрізняє друковане і рукописне письмо;

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

- виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 

119.

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар