25. |
|
Звук
[а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Інтонаційне читання
речень. Складання речень за малюнками. |
Учень
/ учениця: -
має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - виділяє голосом ключові слова і
фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар, с. 30-31 |
26. |
|
Письмо
малої букви а. Підготовчі графічні
вправи. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з
дотриманням правильної форми, висоти, ширини; -
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань:
верхнє, середнє, нижнє; |
Зошит, с. 16 |
27. |
|
Учень
/ учениця: -
має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар, с. 30-31 |
|
28. |
|
Письмо
великої букви А. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа.
Складання речень за малюнками |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти,
ширини; |
Зошит, с. 17 |
29. |
|
Звук
[у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий
аналіз слів. Інтонаційне читання речень. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. |
Учень
/ учениця: -
має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар, с. 32-33 |
30. |
|
Письмо
малої букви у. Написання буквосполучень, речення. Складання речення за
малюнком. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти,
ширини; |
Зошит, с. 18 |
31. |
|
Звук
[у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий
аналіз слів. Інтонаційне читання речень. Словниково-логічні вправи. |
Учень
/ учениця: -
має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; -
виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар, с. 32-33 |
32. |
|
Написання
великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у
словах. Написання речення. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); |
Зошит, с. 19 |
33. |
|
Звук
[о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Інтонаційне
читання речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; -
виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар, с. 34 |
34. |
|
Письмо
малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у
словах. |
Учень
/ учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами
поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -
складає речення за малюнком |
Зошит, с. 20 |
35. |
|
Закріплення звукового значення вивчених
букв. Читання буквосполучень. Складання розповіді за малюнком. Складова
будова слів. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на
позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад
слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та
приголосні звуки); - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар, с. 35 |
36. |
|
Розвиток зв’язного
мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця: - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
|
37. |
|
Письмо великої букви О. Поєднання її з
іншими буквами. Звуковий аналіз слів. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - аналізує звуковий склад
слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та
приголосні звуки); |
Зошит, с. 21 |
38. |
|
Звук [и], позначення його буквою «и».
Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на
позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад
слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та
приголосні звуки); - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар,
с. 36-37 |
39. |
|
Письмо малої букви и. Безвідривне
з’єднання букв. Порівняння друкованих і писаних букв. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - аналізує звуковий склад
слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та
приголосні звуки); - пише малі і великі
рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно
елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє,
нижнє |
Зошит, с. 22 |
40. |
|
Звук [и], позначення його буквою «и».
Звуковий аналіз слів. Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на
позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад
слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та
приголосні звуки); - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар,
с. 36-37 |
41. |
|
Письмо великої букви И. Написання
буквосполучень. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова
(кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні
звуки); - пише малі і великі
рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; - поєднує безвідривно
елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє,
нижнє |
Зошит, с. 23 |
42. |
|
Звуки [м], [м´], позначення їх буквою
«ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Утворення слів. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на
позначення голосних і приголосних звуків; - аналізує звуковий склад слова
(кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні
звуки); - читає прямі та обернені
склади, слова складами; |
Буквар, с. 38 |
43. |
|
Робота з дитячою книжкою. Закріплення звукових значень вивчених
букв. |
Учень
/ учениця: - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту
прочитаного художнього тексту; -
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним
емоційно-чуттєвим досвідом |
|
44. |
|
Письмо малої букви м. Написання складів
із буквою м, слів, речення. Розфарбовування малюнка. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - розрізнює друковане і
рукописне письмо; |
Зошит, с. 24 |
45. |
|
Закріплення звукового значення букви
«ем». Читання і доповнення речень. Складання розповіді за малюнком. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на
позначення голосних і приголосних звуків; - творить нові слова на
основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює
або об’єднує частини слова); - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; |
Буквар, с. 39 |
46. |
|
Письмо
великої букви М. Написання складів
та слів із буквою М, речення. Розфарбовування
малюнка. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи
правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - пише малі і великі рукописні
букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Зошит, с. 25 |
47. |
|
Звук
[і], позначення його буквою «і». Читання складів і слів із вивченими буквами.
Буква «і» в ролі окремого слова. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
читає прямі і обернені склади, слова по складах; |
Буквар, с. 40 |
48. |
|
Письмо
малої букви і та великої букви І. Написання буквосполучень, складів, речень.
Виділення вивчених букв у словах. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти,
ширини; -
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами
поєднань: верхнє, середнє, нижнє; списує
склади, слова з рукописного тексту; |
Зошит, с. 26 |
49. |
|
Закріплення
звукового значення букви «і». Співвіднесення звукових схем і слів. Складання
розповіді за серією малюнків. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; -
виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні |
Буквар, с. 41 |
50. |
|
Розвиток зв’язного
мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця: - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
|
51. |
|
Закріплення
вміння писати вивчені букви. Працюємо з медіа. Складання речень за поданою
графічною схемою. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти,
ширини; |
Зошит, с. 27 |
52. |
|
Звуки
[н], [н´], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання прямих і
обернених складів. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі
(погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання
чи відповідно до інструкції); -
ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації |
Буквар, с. 42 |
53. |
|
Письмо
малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Звуковий аналіз слів. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки) |
Зошит, с. 28 |
54. |
|
Закріплення
звукових значень букви «ен», умінь читати склади й слова з нею. Ребус. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
читає слова складами; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); |
Буквар, с. 43 |
55. |
|
Письмо
великої букви Н. Написання складів, буквосполучень, слів. Списування слів,
поданих друкованим шрифтом. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
розрізнює друковане і рукописне письмо; -
пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти,
ширини; -
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами
поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -
списує склади, слова з рукописного і друкованого тексту |
Зошит, с. 29 |
56. |
|
Звуки
[л], [л´], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів,
слів і речень. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини |
Буквар, с. 44 |
57. |
|
Робота з дитячою
книжкою.
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку
навички читання. |
Учень
/ учениця: - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту
прочитаного художнього тексту; -
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним
емоційно-чуттєвим досвідом |
|
58. |
|
Письмо
малої букви л. Написання складів та слів із буквою л. Звуковий аналіз
слів. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти,
ширини; -
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами
поєднань: верхнє, середнє, нижнє |
Зошит, с. 30 |
59. |
|
Закріплення
звукових значень букви «ел». Утворення слів. Читання та доповнення речень.
Складання розповіді за малюнком. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -
складає речення за малюнком |
Буквар, с. 45 |
60. |
|
Письмо
великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л, речення. Написання імен
з великої букви. Складання слів. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); |
Зошит, с. 31 |
61. |
|
Звук
[в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Складання слів із
вивчених букв. Складання розповіді за малюнком. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком); |
Буквар, с. 46 |
62. |
|
Письмо
малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.
Складання і записування слів. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
Зошит, с. 32 |
63. |
|
Закріплення
звукового значення букви «ве». Читання та утворення слів. Складання речень за
малюнком. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком); -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -
складає речення за малюнком |
Буквар, с. 47 |
64. |
|
Розвиток зв’язного
мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця: - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
|
65. |
|
Письмо
великої букви В. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати
вивчені букви. Складання речень за малюнками і графічними схемами. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості
– м’якості приголосних звуків; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -
складає речення за малюнками та поданими графічними схемами |
Зошит, с. 33 |
66. |
|
Звуки
[с], [с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів,
слів. Словниково-логічні вправи. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
читає слова складами (окремі слова нескладної структури – цілком); -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частин |
Буквар, с. 48 |
67. |
|
Письмо
малої букви с. Написання буквосполучень та слів із буквою с. Доповнення
і записування слів. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
|
Зошит, с. 34 |
68. |
|
Закріплення
звукових значень букви «ес». Читання і утворення слів. Опрацювання тексту
«Ліс». |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -
читає слова складами; |
Буквар, с. 49 |
69. |
|
Письмо
великої букви С, складів та слів із нею. Доповнення і записування речень. |
Учень
/ учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане; |
Зошит, с. 35 |
70. |
|
Звуки
[к], [к´], позначення їх
буквою «ка». Читання складів, слів.
Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - читає слова складами; - ставить запитання за змістом
тексту для уточнення свого розуміння |
Буквар, с. 50 |
71. |
|
Робота з дитячою
книжкою. Закріплення звукових значень вивчених букв.
Вправи для розвитку навички читання. |
Учень
/ учениця: - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту
прочитаного художнього тексту; -
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним
емоційно-чуттєвим досвідом |
|
72. |
|
Письмо
малої букви к. Написання
буквосполучень, складів та слів із буквою к.
Словниково-логічні вправи. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних
звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; |
Зошит, с. 36 |
73. |
|
Закріплення звукового значення букви «ка». Читання слів, речень.
Словниково-логічні вправи. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на
позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
читає слова складами; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
Буквар, с. 51 |
74. |
|
Письмо великої букви К. Написання
буквосполучень, слів. Доповнення слів. Складання і записування слів. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та
речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,
а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на
основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює
або об’єднує частини слова); |
Зошит, с. 37 |
75. |
|
Закріплення
вивчених букв. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Котик і Півник».
Переказування казки «Кривенька качечка» за серією малюнків. |
Учень
/ учениця: - сприймає на слух і розповідає
найвідоміші українські народні казки; - використовує фактичний зміст
(хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - висловлює власні думки і почуття
з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини,
мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); - обговорює зміст і форму простого
медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою
вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах |
Буквар, с. 52-53 |
76. |
|
Написання буквосполучень, слів та речень.
Доповнення слів. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; тексту; перевіряє написане |
|
77. |
|
Звуки
[р], [р´], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення.
Скоромовка. Складання речень за малюнками. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
читає слова складами; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування |
Буквар, с. 54-55 |
78 |
|
Розвиток
зв’язного мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.. |
Учень / учениця: - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
|
79. |
|
Письмо малої букви р. Написання буквосполучень, слів із буквою р. Написання речень.. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; |
Зошит, с. 38 |
80. |
|
Закріплення
звукових значень букви «ер».
Опрацювання вірша Л. Біленької «Ранок». Словниково-логічні вправи.
Загадки. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; -
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні
казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова) |
Буквар, с. 56-57 |
81. |
|
Письмо
великої букви Р. Написання
буквосполучень, слів та речень. Доповнення слів. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова); - списує слова і речення з
рукописного тексту; перевіряє написане |
Зошит, с. 39 |
82. |
|
Звуки
[п], [п´], позначення їх
буквою «пе». Звуковий аналіз слів.
Читання слів. Словниково-логічні вправи. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова); - використовує фактичний зміст
(хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації |
Буквар, с. 58 |
83. |
|
Письмо
малої букви п. Написання
буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; |
Зошит, c. 40 |
84. |
|
Закріплення
звукового значення букви «пе». Словниково-логічні вправи. Читання речень.
Скоромовка. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення
голосних і приголосних звуків; - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова); - читає слова складами |
Буквар, с. 59 |
85. |
|
Робота з дитячою
книжкою. Закріплення
звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
Учень
/ учениця: - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту
прочитаного художнього тексту; -
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним
емоційно-чуттєвим досвідом |
|
86. |
|
Письмо
великої букви П. Написання
буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів,
які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова); - списує слова і речення з
друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
Зошит, c. 41 |
87. |
|
Звуки
[т], [т´], позначення їх буквою «те». Читання прямих і обернених складів,
слів, речень. |
Учень / учениця аналізує звуковий
склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні
та приголосні звуки); - читає слова складами; - з увагою сприймає усні репліки й
доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не
погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до
інструкції) |
Буквар, с. 60 |
88. |
|
Письмо
малої букви т. Письмо
буквосполучень, слів із буквою т.
Складання, доповнення і записування слів. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова
(кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні
звуки); |
Зошит, с. 42 |
89. |
|
Закріплення
звукових значень букви «те». Складання слів. Словниково-логічні вправи.
Ребуси. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення
голосних і приголосних звуків; - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова); - створює невеликі висловлення на
добре відому тему з різною метою спілкування |
Буквар, с. 61 |
90. |
|
Письмо
великої букви Т. Написання складів,
слів і речень. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; -
розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з
друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - будує зв’язне висловлювання за
малюнком та опорними словами |
|
91. |
|
Звук
[е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
читає слова складами; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - поповнює власний словниковий
запас |
Буквар, с. 62 |
92. |
|
Розвиток зв’язного
мовлення Закріплення уміння писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця: - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
|
93. |
|
Письмо
малої букви е. Написання складів,
слів. Утворення і записування слів. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова (кількість
складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова) |
Зошит, с. 44 |
94. |
|
Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, речень.
Словниково-логічні вправи. Ребус. |
Учень / учениця: - розрізнює букви на
позначення голосних і приголосних звуків; - читає слова складами; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
Буквар, с. 63 |
95. |
|
Письмо великої букви Е. Написання
складів, слів та речень. Доповнення слів. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та
речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,
а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і
рукописне письмо; - списує слова і речення з
друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
Зошит, с. 45 |
96. |
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Прислів’я. |
Учень
/ учениця: - сприймає на слух і розповідає
найвідоміші казки; - використовує фактичний зміст
(хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - висловлює власні думки і почуття
з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини,
мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); -
обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка,
мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у
простих медіатекстах |
Буквар, с. 64-65 |
97. |
|
Письмо
малої букви е. Написання складів,
слів. Утворення і записування слів. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; - аналізує звуковий склад слова
(кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні
звуки); - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова) |
Зошит, с. 44 |
98. |
|
Звуки [д], [д´], позначення їх буквою «де». Утворення і читання слів.
Словниково-логічні вправи. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова) |
Буквар, с. 66 |
99. |
|
Робота з дитячою
книжкою. Закріплення звукових значень вивчених букв.
Вправи для розвитку навички читання. |
Учень
/ учениця: - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту
прочитаного художнього тексту; -
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним
емоційно-чуттєвим досвідом |
|
100. |
|
Письмо
малої букви д. Написання складів і
слів із буквою д. Складання і
записування слів. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); |
Зошит, с. 46 |
101. |
|
Закріплення
звукових значень букви «де».
Опрацювання тексту «Сад». Скоромовка. |
Учень
/ учениця: - прогнозує орієнтовний зміст
тексту за заголовком та ілюстраціями - читає правильно та виразно
вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні
та інформаційні тексти) залежно від мети читання; |
Буквар, с. 67 |
102. |
|
Письмо
великої букви Д, буквосполучень та
слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; -
розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з
друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
Зошит, с. 47 |
103. |
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Словниково-логічні
вправи. Складання розповіді за серією малюнків. |
Учень
/ учениця: - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно
вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні
та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст,
відповідає на запитання за змістом прочитаного; |
Буквар, с. 68-69 |
104. |
|
Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе».
Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Утворення і читання
слів. Складання тексту за малюнком і опорними словами. Скоромовка. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - створює невеликі висловлення на
добре відому тему з різною метою спілкування; - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова) |
Буквар, с. 70 |
105. |
|
Письмо
малої букви з. Написання
буквосполучень та слів із буквою з.
Звуковий аналіз слів. Доповнення слів. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; |
Зошит, с. 48 |
106. |
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Закріплення уміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих
друкованим шрифтом. |
Учень / учениця: - створює невеликі
висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові
слова і фрази у власному усному висловлюванні |
|
107. |
|
Закріплення
звукових значень букви «зе».
Опрацювання тексту «У зоопарку». |
Учень
/ учениця: - прогнозує орієнтовний зміст
тексту за заголовком та ілюстраціями - читає правильно та виразно
вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні
та інформаційні тексти) залежно від мети читання; |
Буквар, с. 71 |
108. |
|
Письмо
великої букви З. Написання
буквосполучень, слів та речень із буквою З.
Списування скоромовки, поданої друкованим шрифтом. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; -
розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з
друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
Зошит, с. 49 |
109. |
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Складання розповіді за
серією малюнків. |
Учень
/ учениця: - сприймає на слух і розповідає
найвідоміші українські народні казки; - використовує фактичний зміст
(хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - висловлює власні думки і почуття
з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини,
мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) |
Б, с. 72-73 |
110. |
|
Закріплення
уміння писати вивчені букви. Повт. правил з’єднання вивчених букв. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; |
|
111. |
|
Буква
«знак м’якшення» (ь),
позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання
слів, речення. Словниково-логічні вправи. |
Учень
/ учениця: -
розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова) |
Буквар, с. 74 |
112. |
|
Письмо
букви ь окремо та в поєднанні з
іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення звуків
на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних
звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки) |
Зошит, с. 50 |
113. |
|
Закріплення
букви «знак м’якшення». Читання
слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Робота
з дитячою книжкою. |
Учень
/ учениця: - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова) - читає правильно та виразно
вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні
та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст,
відповідає на запитання за змістом прочитаного |
Буквар, с. 75 |
114. |
|
Закріплення
уміння писати ь у поєднанні з
вивченими буквами. Словниково-логічні вправи. Написання речень. |
Учень
/ учениця: - обирає букви на позначення
звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості
приголосних звуків; - записує окремі слова та речення,
дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також
слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує речення з рукописного
тексту |
Зошит, с. 51 |
115. |
|
Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання
тексту. Словниково-логічні вправи. |
Учень
/ учениця: - творить нові слова на основі
запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або
об’єднує частини слова); -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - розповідає про свої враження від
прослуханих / переглянутих медіапродуктів; - читає правильно та виразно
вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні
та інформаційні |
Буквар, с. 76-77 |
116. |
|
Закріплення уміння писати вивчені букви.
Повторення правил з’єднання вивчених букв. [1] |
Учень
/ учениця: -
розрізняє друковане і рукописне письмо; -
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє
написане; - виявляє і виправляє недоліки
письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою
вчителя; складає й записує речення за
ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
|
117. |
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
Учень
/ учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні
і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від
мети читання; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту
прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час
читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом |
|
118. |
|
Закріплення уміння писати вивчені букви.
Повторення правил з’єднання вивчених букв. |
Учень
/ учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
розрізняє друковане і рукописне письмо; -
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє
написане; - виявляє і виправляє недоліки
письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою
вчителя; складає й записує речення за
ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
|
119. |
|
Закріплення
звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
Учень
/ учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні
і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від
мети читання; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту
прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час
читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар