1.Літературне читання
Тема. Удосконалення
умінь самостійно визначати жанрові ознаки творів, обґрунтовувати свою думку.
«Легенда про матерів», С.Олійник «Наші мами»,
народні прислів’я
Вірш напам’ять про маму, зняти
відео і відіслати наViber.
2.Українська мова
Тема. Розвиток зв’язного мовлення
Скласти розповідь
СКЛАДАННЯ ПИСЬМОВОГО ТВОРУ-ОПИСУ ЗА КАРТИНОЮ К. БІЛОКУР «СОНЯШНИКИ»
1. Ознайомлення з картиною К. Білокур
— Розгляньте репродукцію картини К.
Білокур «Соняшники».
— Чи сподобалася вам картина? Чим саме?
— Що ви знаєте про цю художницю?
Зображувала К. Білокур на своїх полотнах
переважно квіти. Так любила вона їх, відчувала їхню красу: «Ой, які ж ви гарні,
квіточки мої, діточки, красунечки ви мої. Я на вас ніколи не надивлюся, я вами
не намилуюся». Сама ніколи не зривала квітів, бо вважала, що зірвана квітка —
вже не квітка. І тому малювала вона, виходячи в поле, в садок чи з пам’яті.
2. Словникова робота
— Доберіть влучні слова для опису.
Стебла — високі, довгі, схожі на струни.
Голівки — маленькі, великі, схожі на
капелюшок.
Пелюстки — лагідні, ніжні.
Квітка — яскрава, чудова, ніби сонечко.
— Доберіть слова-синоніми.
Намалювала — написала, зобразила,
Соняшник — сонечко, квітка — сонця,
красень.
Соняшник (що робить?) качається, хитає,
стоїть, підморгує, усміхається, шепоче...
3. Складання плану
План
1. Картина К. Білокур «Соняшники».
2. Опис великої квітки.
3. Опис маленької квітки.
4. Мої враження від картини.
4. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Записування твору-опису
3.Я у світі
Тема. Подорожуємо країнами Євросоюзу
Немає коментарів:
Дописати коментар