1.Математика
Тема. Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові.
Задачі на знаходження числа за двома різницями
2. Письмово з поясненням №820
3.Задача
821
Маса 1 ящика
|
Кількість ящиків
|
Загальна маса
|
|
Печиво
|
30
|
однакова
|
|
Цукерки
|
12 кг
|
25
|
Бесіда.
— Чи можемо ми відразу дізнатися про масу
1 ящика з печивом? (Ні, бо ми не знаємо масу усіх ящиків з печивом.) А що
сказано про масу усіх ящиків з печивом? (Вона така сама, як і маса всіх ящиків
з цукерками.) Чи можемо ми дізнатися масу всіх ящиків з цукерками? (Так, бо нам
відома маса 1 ящика з цукерками і кількість таких ящиків.) То про що дізнаємося
в першій дії? (Яка загальна маса цукерок, а отже, і печива.) А що можна знайти
у другій дії? (Масу 1 ящика печива.
1) 25*12=300(кг) – маса цукерок;
2)300:30=10(кг)
Задачу учні записують в зошитах
самостійно. Вчитель звертає увагу на оформлення записів і пояснення.
(Відповідь: 10 кг.)
4) Задача № 818.
1) 78 ∙ 10 = 780 (г)
2) 780 : 4 = 195 (г)
(Відповідь: 195 г.)
5) Домашнє завдання.
№№ 825, 826.
2. Українська мова.
Тема. Правопис
найуживаніших прислівників
1) Прослухайте пояснення.
2) Усно опрацювати вправу 346
3)Домашнє завдання
Скласти 4
речення з прислівниками.
3. Літературне читання
Виконати у зошитах з читання.
Прочитай текст
Світлячок
Метелики, джмелі, павуки – усі раділи з
появи світлячка з ліхтариком. А йому теж було
приємно робити добро, дарувати комахам
радість.
На тій стежині, котру осявав світлячок,
лежав гострий камінь. А з віконечка своєї
хатинки, що стояла під пеньком, неподалік
від каменя, не зводячи очиць зі світлячко- вого
ліхтарика, дивився маленький пустун
–скакунець.
– От коли б той ліхтарик погас. Сміху було
б! Дядько Джміль, повертаючись додому,
зачепився б за гостробокий камінь та й
мішок свій із дарунками загубив би. Мені б усе
дісталось! А що, коли той ліхтарик
погасити?
Він знайшов шматок гуми і змайстрував
рогатку. Відчинивши віконце,
скакунець стрельнув прямісінько у ліхтарик
світлячка, і той згас.
– Як же мені тепер бути? – засумував
світлячок. – Незабаром до своїх осель
повертатимуться лісові мешканці. Чи ж
втраплять вони обійти той камінь?
А стрибунець причаївся біля віконця й
спостерігає, що з того буде. Навкруги зробилось
темно.
– Ой! – раптом чує світлячок чийсь голос.
– Правіше ідіть! – крикнув світлячок.
– Чому ліхтарик не горить? У такій пітьмі
додому не доберуся…
Все те чує й стрибунець.
Світлячок вийшов на стежину і почав усіх
попереджати про небезпеку.
– Світлячку, мене чекає мій малий
скакунець. Він дуже боязкий, – сказала мати стрибунця. –
То я навпрошки пройду. Швидше буде.
– Мамо! Я тобі назустріч вийшов, – гукнув
скакунець, потерпаючи зі страху.
– Який же ти у мене розумник ростеш, –
похвалила мати. – Пошукаймо мої окуляри. Вони
десь біля гостробокого. Не інакше, якийсь
бешкетник ліхтарика розбив... Того, хто робить
зло іншому, ніхто не любить. Для того й
сонечко не так яскраво світить.
– Мамо! – хотів щось сказати стрибунець,
та передумав.
А мати продовжувала:
– Щоб тому, хто нашого ліхтарика розбив,
на день народження подарунків не дарували.
– Мамочко! – вигукнув стрибунець . –
Тримай мене. Мене злющий камінь за штанці вхопив!
Стрибунцеві здалося, що капосний камінь
ворухнувся й ніби почав з нього глузувати.
– Мамочко! Він кепкує з мене!
– Кепкують з недобрих та злих. Ти ж у мене
хороший... Чи не так?
Стрибунець не відповів. Він низенько
опустив голову, закліпав очима, дістав з кишені
рогатку й простяг її матері:
– Це я розбив нашого ліхтарика. Пробач
мені, матусю.
– А хіба може бути щасливий той, хто
чинить зло? - запитала мати.
Наступної ночі на пеньку знову стояв
усміхнений світлячок і високо тримав крихітного
ліхтарика. Він освітлював стежину, а
скакунець чатував біля світлячка, щоб ліхтарик більше
ніколи не згасав. За В. Мельником (380 слів)
Прочитано __________слів за 3 хвилини
Виконай завдання.
1. Скакунець жив у хатинці, що стояла
А біля рівчака
Б під пеньком, неподалік від каменя
В біля папороті
2. Скакунець хотів погасити ліхтарик, щоб
А забрати усі дарунки
Б випробувати рогатку
В посміятися з комах
3. Лісові мешканці раділи світлячку, бо
він
А мав ліхтарик і освітлював ним стежину
Б роз’яснював дорогу
В зустрічав усіх на стежині
4. Після добрих маминих слів скакунець
відчув
А сором
Б вдячність
В розгубленість
5. Установи послідовність подій у тексті
___ Скакунець розбив ліхтарик.
___ Скакунець усвідомлює свою помилку.
___ Світлячок попереджає всіх про
небезпеку.
___ Розмова скакунця з мамою.
6. Установи відповідність між героями
тексту та їхньою характеристикою
Герої тексту Характеристика героїв
А скакунець 1. бездумність
Б світлячок 2 доброзичливість
В мама стрибунця 3 мудрість
Немає коментарів:
Дописати коментар