понеділок, 16 березня 2020 р.

Математика 17.03 вівторок


Тема. Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові та двоцифрові числа 

1. Усні обчислення.
а) Скласти і розв’язати вирази.
б) Туристи пройшли 20 км, рухаючись увесь час з однаковою швидкістю. До обіду вони йшли 3 год, а після обіду — 2 год. З якою швидкістю йшли туристи? 
2. Письмово
Варіант 1 (Дівчата)
1) Склади вираз і знайди його значення.
Різницю чисел 234567 і 890 зменш на третину першого числа.
2) Розв’яжи рівняння.
а : 5000 = 35 
Варіант 2 (Хлопці)
1) Склади вираз і знайди його значення.
Частку чисел 28784 і 7 збільш на добуток чисел 87 і 500.
2) Розв’яжи рівняння.
х : 3000 = 18 
3. Робота над задачами на пропорційне ділення,
а) Задача № 721.
Під час повторення змісту задачі вчитель вносить числові дані у заздалегідь накреслену таблицю.
Учні коментовано розв'язують задачу діями з поясненням.
(Розв'язання:
1) 4 + 3 = 7 (год) — витратив лижник на весь шлях;
2) 56 : 7=8 (км/год) — швидкість лижника:
3) 8 ∙ 3 = 24 (км) — пройшов лижник після зупинки.)
б) Задача № 722.
На дошці заготовлена таблиця. Учитель повторює з дітьми зміст задачі. Одночасно один учень вносить у таблицю числові дані.
Порівнявши цю таблицю з попередньою, вчитель підводить учнів до висновку, що структура обох задач однакова. Відмінність між ними полягає в тому, що в другій задачі запитується про два числа: кількість грошей, яку заробив і перший, і другий столяри окремо, тому ця задача має на одну дію більше.
(Розв'язання:
1) 4 + 5 = 9 (дн.) — кількість робочих днів разом;
2) 1800 : 9 = 200 (грн) — поденна оплата;
3) 200 ∙ 4 = 800 (грн) — заробив перший столяр;
4) 200 ∙ 5 = 1000 (грн) — заробив другий столяр.)
4.Домашнє завдання.
№№ 724, 725, 726.

Немає коментарів:

Дописати коментар