І. Перевірка домашнього завдання.
а) Пояснити розв'язання задачі № 804.
(Розв'язання:
1) 2940 : 7 ∙ 3 = 1260 (р.) — у 1-ому цеху;
2) 2940 - 1260 = 1680 (р.) — у 2-ому і 3-ому цехах;
3) 1680 : 2 = 840 (р.) — у 3-ому цеху.)
б) Зачитати відповідь до задачі № 805.
(Відповідь: швидкість другого човна 28 км/год.)
2. Усні обчислення.
а) Знайти від 21 ; від 80 ; ц ; год; доби ; кг ; м .
б) Задача.
Учень прочитав 50 сторінок, що становило всієї книжки. Скільки сторінок у книжці?
2.Повторення законів множення.
1. Виконання завдання № 694 (1, 2) (усно).
2. Обчислення виразів зручним способом (№ 694 (3).)
8 ∙ (5 ∙ 3) =
5 ∙ 7 ∙ 2 ∙ 9 =
(49 ∙ 25) ∙ 4 =
II. Множення на розрядні числа.
1. Виконання завдання № 695 (усно).
2. Запис розрядних чисел у вигляді добутку.
а) Вправа № 696 (2) (письмово).
Фізкультхвилинка.
ІІІ. Розвиток математичних знань.
1. Задача № 698 (фронтально).
25 л — це тільки частина води, що була в бочці. Отже, води в бочці було 25 ∙ 4 = 100 (л). Хлопчик витратив із 100 л 25 л на поливання огірків і 30 л на поливання яблунь. Всього він витратив 25 + 30 = 55 (л). Води в бочці залишилося 100 - 55 = 45 (л).
ІV. Підсумок уроку.
— Обчисліть вирази, використовуючи переставний і сполучний закони множення.
(47 ∙ 25) ∙ 4 = (25 ∙ 4) ∙ 47 = :
89 ∙ 2 ∙ 5 = 89 ∙ (2 ∙ 5) = .
VI. Домашнє завдання.
№№ 699, 700
Немає коментарів:
Дописати коментар