субота, 31 серпня 2019 р.

Перший урок

длдаток ( малюнки)https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vRcqrgTvdeu5naIXTXkOKxRiojlHyRx1t9ZRDqUq0GqBG2xw9JbwN3hAX8N_F6woI-n93YhVlLVd2p5/pub
Кохман Людмила Вікторівна
Результат пошуку зображень за запитом "моя україна"ТЕМА:  Я люблю свою країну.
І. Організаційний .момент.
Вступне слово вчителя.
- Вітаю вас діти з початком нового навчального року!
 Школа радісно зустріла вас чистенькими й затишними приміщеннями ,світлими віконцями,спортивними залами і готова турбуватися про вас, відкрити секрети наук,
Збагатити міцними знаннями, які необхідні в житті кожної людини.

- Сьогодні в нашій країні свято науки і знань. Свято  чудове і довгожданне ,бо ми живемо у вільній і незалежній державі –Україні, де всі діти й дорослі мають право на навчання, на одержання потрібних знань. У цей вересневий день не всі діти нашої країни сядуть за парти, адже далеко на Сході йде війна. Ми щасливі  тому, що не чуємо вибухів гармат і не бачимо руйнувань наших будинків, з нами поруч наші батьки.

- Наш урок сьогодні буде незвичайним. Ми більше дізнаємось про свою батьківщину, навчимося ще більше її любити і приносити користь своєму народові, маючи хороші знання.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
1 учень
Я люблю
Більше, ніж саму себе,
Я люблю свою хатину,
Рідне небо голубе,
Рідну землю – Україну.
2 учень
   Бо мене в цій кращій з хат
   Колисала рідна мати,
   Вчила перший крок ступать,
   Перше слово вимовляти.

-  Прослухавши вірші, ви зрозуміли, що тема нашого уроку :
« Я люблю свою країну»
- Але сьогодні ми будемо працювати в групах.
На столі лежать пелюстки з буквами, кожен підійдіть до стола і виберіть собі пелюсточку з буквою. Об’єднайтеся у групи з однаковими буквами.
Отже кожна група має свою назву:

1 група –  « Успішні »
2 група – « Кмітливі »
3 група – « Розумні »
4 група – « Актуальні »
5 група – « Ініціативні »
6 група – « Неперевершені »
7 група – « Артистичні »

- Кожна група має своє завдання написане на кленовому листочку, з яким ви ознайомитеся і виконаєте. Після виконання всіх завдань ви повинні всі відповіді презентувати для всього класу. Ну а ми всі за результатами роботи наших груп повторимо те, що знаємо про Україну, а може дізнаємося і щось нове.

ІІІ. Основна частина уроку.

УСПІШНІ
Завдання:
«Твої асоціації»
Підібрати слова які спадають тобі на думку (асоціюються), коли ти чуєш слово Батьківщина.
Відповіді: земля, мама, рідна, Україна, єдина, сонце, мир, ……………

КМІТЛИВІ
Завдання:
«Символи моєї України»
Підписати картинки і пояснити до яких символів вони відносяться
(державні чи народні)
Відповіді: Карпати, калина, Київ, небо, пшениця. Дніпро, Гімн, Тризуб, писанка……..
       
      РОЗУМНІ
Завдання:
Скласти вірш про Україну.
 (Якщо група сильна – можна методом «Сенкан», якщо група слабша – можна переставити місцями стрічки вірша)
Відповіді: Україно – рідна сторона,
                 Мила, добра і чарівна.
                 Квітнеш садами,
                 Колосишся житами,
                 Пишаєшся хорошими людьми,
                 У мирі й злагоді живи.
                          АБО
                 Україна – це наш дім,
                 Добрий, затишний усім.
                 Тут живемо і вчимося,
                 Граємось і дружимо,
                 Свою рідну Батьківщину
                 Ніколи не забудемо.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Банси «Україна – єдина»
АКТУАЛЬНІ
Завдання:
«Прислів’я мого краю»
Скласти ілюстрацію з пазлів і прочитати прислів’я.
Відповіді: Батьківщина – мати, умій за неї постояти!
ІНІЦІАТИВНІ
Завдання:
«Зроби свій край кращим»
Написати на паперових квіточках: Що б ти зробив для того, щоб світ навколо тебе став кращим. З одержаних  квітів утворити букет.( чим більше квітів, тим краще!)
     Відповіді: прибрав подвір’я, розчистив джерело, посадив дерево, зробив
                       годівничку, усміхнувся мамі,……………………
     НЕПЕРЕВЕРШЕНІ
Завдання:
«Що подарувала тобі Вітчизна?»
На плодах написати, що подарувала тобі Вітчизна і прикріпити на символічне деревце. Утвориться дерево любові . ( чим більше плодів, тим краще)
Відповіді: маму, дім, друзів, школу, життя, сонце, батьківщину…………
АРТИСТИЧНІ
Завдання:
«Згадай українську пісню»
На стрічечках написати назви укр.. нар. пісень, які починаються на ОЙ……
 ( не менше 5-ти пісень)
Відповіді: Ой чий то кінь стоїть…..
                  Ой у лузі червона калина……
                  Ой ти дівчино…..
                  Ой сивая тая зозуленька…….
                  Ой у вишневому садку…..






Котра група швидше виконає завдання, та і презентує свої відповіді.


ІV. Рефлексія.

- Діти ви просто молодці, всі справились із поставленими завданнями. А тепер з кожної групи прикріпіть свої пелюсточки до відповідних квіточок на дошці і подивимось що у нас вийде. (діти прикріплюють пелюстки по-колу і з них виходять квіти з буквами,  з яких складають слово Україна)
- Отже, у якій державі ми живемо? Чи любите ви свою Україну?

- Продовжіть речення.
- Сьогодні на уроці ми вивчали …
- Тепер я знаю, що …
- Я хочу, щоб …

- А зараз, як підсумок всіх наших вражень від уроку, пропоную вам
 подивитись презентацію про нашу Україну.

       ПЕРЕГЛЯД ПРЕЗЕНТАЦІЇ « Я люблю Україну свою »

 V. Підсумок уроку. Домашнє завдання.

- Сьогодні на уроці не було лінивих і байдужих. Ви всі старалися і приклали максимум зусиль для виконання своїх завдань. Я бачу ви справжні діти своєї держави, любите і поважаєте її традиції, хочете бачити Україну мирною і високорозвиненою державою. Тому на домашнє завдання вам потрібно буде скласти твір-мініатюру і намалювати малюнок на тему «Майбутнє моєї країни» (диференційовано)
- А за вашу плідну роботу ви всі одержуєте символічні подарунки на пам’ять.

Вчитель закінчує урок поетичними словами.

Одягну в неділю рано вишиту сорочку,
Вийду з хати закружляю весело в таночку.
Засміється, заспіває сонце над ланами,
Прийми землю калинову срібними піснями.
В кожнім серці синьоока мрія,
Що для тебе розквітає знов.
Україно, ми твоя надія,
Україно, ми твоя любов.



Немає коментарів:

Дописати коментар