Контрольна робота №2 з літературного читання мовчки 3 клас (письмово)
Як я став відмінником
Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я до цього ставлюся скептично. Але помічав, що коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
Якось Катя сказала мені:
- Півнику (прізвище у мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?
- Я реаліст, - відповів їй, - тому про таке і не мрію.
- А якщо я тобі допоможу? – не вгавала Мишка.
- Авжеж, тільки ти повинен виконати усі умови і якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, віддаси мені свій брелок для ключів.
Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати.
А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:
- Мишко, ти хочеш до дошки?
- Ні, це не я, а Півник хоче.
- Ну що ж, Півнику, йди відповідай, - сказала вчителька.
І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
- Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
- Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не сперечався.
Через кілька днів Мишка знову запитала мене:
- Одинадцять балів з історії хочеш?
- Це теж можливо? – засумнівався я .
- Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.
І все повторилося. Я вивчив параграф з історії. Мишка перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою.
Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступній чверті я став відмінником.
У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.
Контрольна робота з літературного читання . Читання мовчки (письмово)
Дата_______________________________________
Прізвище учня_______________________________________________
1. Визнач жанр прочитаного твору.
А народна казка
Б авторська казка
В оповідання
2. З якого предмет хлопчик Півник отримав першу гарну оцінку.
А з історії
Б з математики
В з української мови
3. Якими рисами характеру наділено хлопчика Півника із твору Ольги Бусенко «Як я став відмінником»?
А наполегливим, впевненим
Б лінивим, байдужим
В здібним, невпевненим
4. Визнач головну думку твору Ольги Бусенко «Як я став відмінником»?
А Знання – найбільша цінність.
Б Тільки наполегливою і старанною працею можна досягти успіху.
В Учитися ніколи не пізно.
5. Скоромовка - це:
А вірш, у якому перші літери рядків утворюють слово або речення
Б жартівливий вислів, із важких для швидкої вимови слів
В кроткий поетичний твір, поділений на рядки, які римуються
6. Поєднай вислів та його тлумачення.
Ходити на голові * * дуже добре знати
Знати на зубок * * бешкетувати, робити безлад
7. Постав і запиши два запитання за змістом твору Ольги Бусенко «Як я став відмінником»?
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
8. Поміркуй і запиши, чи справді хлопчикові допомогло чаклунство. А що ж допомогло йому стати відмінником?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар