Перевернуте навчання передбачає опановування теоретичного матеріалу учнями самостійно, а виконання практичних завдань – з педагогом.
ЩО ТАКЕ ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ?
Ідея перевернутого навчання виникла в США кілька десятиліть тому. Її суть – у залученні учнів чи студентів до практичної діяльності під час уроків чи лекцій замість механічного занотовування теорії.
Авторами концепції є Джонатан Бергман та Аарон Семс. Саме вони придумали цей термін та вперше випробували методику.
Замість домашнього завдання учні дивляться короткі відео-лекції, а під час так званого “аудиторного” часу разом з педагогом виконують практичні завдання.
https://uk.etcetera.media/pam-yatka-pedagogu-shho-take-perevernute-navchannya-ta-yak-yogo-zastosovuvati.html
Немає коментарів:
Дописати коментар